Paslaugų rezervacija, teikimas, apmokėjimas, atšaukimas


1. Perkant daugiau kaip 1 masažą, paslaugos registruojamos tik po apmokėjimo per elektroninę sistemą, banko pavedimo gavimo ar atsiskaitymo mūsų salone.

2. Gavus apmokėjimą už paslaugas, klientas rezervuoja procedūros laiką mūsų salone, telefonu arba internetu.

3. Po apmokėjimo klientui yra priskiriamas laikas. Klientas prieš vizitą gauna priminimą SMS žinute ar elektroniniu paštu apie jam numatytą procedūros datą ir laiką.

4. Siekiant užtikrinti paslaugų kokybę, klientams, kurie į procedūrą be išankstinio informavimo vėluoja 15 minučių, procedūra neatliekama, o klientui taikoma 6 punkte numatyta tvarka.

5. Klientas apie savo neatvykimą privalo pranešti likus ne mažiau 24 valandoms iki jam numatyto procedūros suteikimo laiko telefonu, trumpąja žinute ar elektroniniu paštu.

6. Jei klientas apie
neatvykimą neinformuoja mūsų darbuotojų taip, kaip nustatyta paslaugų teikimo taisyklėse, masažas laikomas atliktas, pinigai išskaičiuojami kaip už atliktą procedūrą.

7. Nupirktas procedūras internetu privaloma atlikti per 6 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu kupone, suteikiančiame teisę į procedūrų rezervaciją, nenurodytas kitas terminas.

8. Atvykus į procedūras, jeigu turite, būtina atsinešti turimą dovanų kuponą arba abonementą, nes nepateikus paslaugos įsigijimą patvirtinančio dokumento, procedūra nebus atliekama.

9. Atlikdami užsakymą ar laiko rezervaciją teisingai nurodykite savo kontaktinį telefono numerį ir elektroninio pašto adresą, jog gautumėte priminimą apie vizitą pas mus.